miercuri, 23 septembrie 2015

Cu tine ♡

Vreau... vreau sa ma trezesc in fiecare dimineata langa tine, sa ma ascund sub patura atunci cand suna ceasul, sa nu te las sa pleci din pat ca sa te duci la munca.. Vreau sa iti pregatesc in fiecare dimineata cafeaua si, apoi, sa o savuram impreuna si sa vorbim despre orice ne trece prin cap, sa ne facem planuri, sa radem, sa schimbam idei. Vreau sa imi treci mana prin par si sa ma alinti in continuare, asa cum faci in fiecare seara pana adorm si in fiecare dimineata, pana ma trezesc.

Si mai vreau ceva. Vreau sa stii ca esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat, si care mi s-a intamplat la momentul potrivit, la locul potrivit (chiar daca am fost prea incapatanata ca sa vad asta, atunci).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...