miercuri, 9 martie 2016

Review: crema cicatrizanta Bioderma Cicabio

Hello, din nou :)

Azi este randul cremei Bioderma Cicabio, recomandata pentru cicatrizarea tesuturilor.

Mi-a fost recomandata de dermatologul meu, impreuna cu alte doua creme pentru problema mea vesnica: cosurile (voi vorbi si despre acelea - daca vreti, lasati-mi un comentariu)

Crema promite sa  ajute la reconstrucţia pielii lezate de-a lungul fiecărei etape a procesului biologic de reconstrucție epidermică.

Ca pret, este destul de piperata, pentru doar 40ml, dar multe produse dermato-cosmetice sunt piperate. In farmaciile "de renume", costa 42 de lei, iar pe site-ul celor de la Farmacia Tei, costa 30 de lei. Un chilipir. Ce-i drept, eu am vazut ca e mai ieftina in alta parte, mutl dupa ce am cumparat-o, asa ca mi-am bagat putin unghiile in gat.

Un lucru bun este ca, pentru o aplicare, nu ai nevoie de foarte mult produs, in special datorita faptului ca se aplica local, strict pe zona in care e nevoie. Se intinde usor si se absoarbe relativ repede in piele, iar mirosul... nu miroase nici frumos, nici urat - e ceva neutru. Fiind facuta in mare parte din plante, culoarea este usor galbuie. Este foarte important sa fie aplicata pe pielea curata, proaspat spalata sau demachiata.

Am cumparat-o in octombrie anul trecut, si inca mai am jumatate.

Ce m-a  convins sa o pastrez: se tine de cuvant, cicatrizeaza mult mai repede decat ma asteptam iar, daca aplic crema pe un cos, indiferent cat de dureros e, cat tesut a distrus in jur, cand trece nu se vede nici macar o umbra din ce a fost, motiv pentru care nu mai am pete inchise la culoare pe fata, de la "foste" cosuri adanci sub piele.

Voi cumpara din nou? Absolut. Il recomand oricui are probleme cu cicatricile (pe fata, pe umeri, pe piept, oriunde), cei 40ml m-au surprins foarte placut.

 De tinut minte: nu este nici praf de zana, nici sclipici de licurici - dupa prima aplicare nu va face minuni. Eu am aplicat dimineata si seara, timp de cateva zile bune, pana sa vad o diferenta. Dar spun cu mana pe inima, merita asteptarea :)

Crema cicatrizanta Bioderma Cicabio - buy online

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...