luni, 7 martie 2016

Review: Bioderma Node G sampon

Hai sa incercam ceva nou: un review. 
Si pentru ca am cumparat si folosit o gramada de produse noi, in ultima vreme, mi-am format si o parere, bineinteles. 

O sa incep cu samponul Bioderma Node G. 

Mi-a fost recomandat de o colega de munca, atunci cand m-a auzit ca ma plangeam ca mi se ingrasa foarte repede parul. Apoi, de cineva de pe Facebook. Am zis ca trebuie sa fie ceva de capul lui, asa ca l-am luat. 

Am fost surprinsa, initial, de cantitate: 400ml nu e tocmai o sticluta micuta. Mi-a placut si ambalajul, recunosc. 
Apoi, reality hit: 56 de lei, daca aveam de gand sa il cumpar de la Sensiblu sau HelpNet. 

La Farmacia Tei l-am gasit cu 35 de lei, moment in care am scos instant cardul din portofel. Sold. 

Prima spalare: de fapt, au fost doua. La prima samponare nu iese foarte multa spuma, asa ca am aplicat de doua ori (a doua oara a fost o gramaaaada de spuma - inclusiv in ochi). Are o textura foarte lichida, nu seamana cu ce sunt eu obisnuita, asa ca am pus cam mult, ce-i drept. 

Mi-a placut foarte mult cat de curat se simtea fiecare fir de par: aproape scartaiau, lucru care nu mi se intampla foarte des, pentru ca parul meu se ingrasa destul de tare. 

In prima zi, parul se simtea foarte usor, parfumat si curat - ca dupa orice spalare. Acum, sa vedem cat dureaza. 
( edit: nu foarte mult )

Ce m-a convins sa il pastrezimi curata foarte bine parul iar, dupa ce il usuc, chiar daca nu am folosit balsam, varfurile mele nu mai sunt atat de aspre, chiar am observat o imbunatatire (una binevenita). Unde dai, si unde crapa..

De ce nu o sa il cumpar din nounu m-a scapat de parul gras, tot la doua zile, maxim trei, ma spal pe par, din pacate. 

Sper sa va fie de folos :)



Un comentariu:

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...