joi, 24 martie 2016

Review: Cremele antiacneice IsotrexIN si Skinoren

Hello, fetelor!

Toate am trecut prin acea perioada crunta (unele inca trec, iar altele urmeaza) in care nu ne vedem fata de cosuri. Si chiar daca problema nu e atat de grava pe cat pare in metafora mea, noua asa ni se pare, si inteleg prefect.

Am decis sa pun piciorul in prag si sa ma duc la un dermatolog. Unul care sa stie ce sa imi recomande, pentru ca vechea replica "mananca sanatos" o stiu pe dinafara, dar nu pare sa dea rezultate.

Dupa un consult urmat de un mic interogatoriu (de tipul "ce mananci", "cu ce te speli pe fata", "bei alcool", "ce produse folosesti pentru ten"), mi-a recomandat doua creme: IsotrexIN si Skinoren.

Personal, mi s-au parut destul de scumpe: IsotrexIN-ul a fost 38 de lei, de la farmacia HelpNet, iar Skinoren-ul, tot de acolo, a fost 48. Am decis sa le iau, in ideea in care nu mi-au fost recomandate degeaba.

Aplicare: 

- seara, pe fata curata, aplic IsotrexIN, intr-un strat nu foarte gros. Are o consistenta de gel, iar mirosul de alcool din el este destul de puternic asa ca, va sfatuiesc sa nu aplicati foarte aproape de ochi. Intra foarte repede in piele.

Tip: daca aveti vreun cos care este "deschis", va ustura destul de tare, pret de cateva secunde, dar trece.

- dimineata, pe tenul prospat spalat, aplic Skinoren, intr-un strat subtirel. Are o textura ca de crema hidratanta si intra foarte repede in piele. Din fericire, mie nu mi-a iritat fata deloc, dar am gasit pe unele forumuri ca persoanelor cu tenul foarte sensibil le-a iritat pielea in primele zile, pana s-a obisnuit organismul cu tratamentul.

Tip: daca simtiti ca va "tine pielea" dupa ce aplicati Skinoren, la vreo 20 min cel putin, puteti sa aplicati o crema hidratanta. Cam tot dupa atata timp ne putem si machia (yay!)


Cele doua tuburi m-au tinut din octombrie pana in ianuarie, ceea ce mi se pare admirabil, pentru cat am platit.

Ce m-a convins sa le pastrez? Tot. Nu mi-au iritat fata, ambele creme s-au terminat cam in acelasi timp, dar au tinut trei luni, si si-au facut treaba. Nu mai am cosuri sub piele, mari, rosii, mici, de niciun fel. Singura ocazie in care mai fac cate unul este cand ma "iau" de vreun punct negru, dar asta este numai vina mea..

Voi mai cumpara? Am cumparat deja a doua oara. Si voi continua sa cumpar, avand in vedere ca ma bat cu aceasta problema de la 11 ani :)

Le recomand cu cea mai mare caldura, dar tin sa mentionez ca mi-au fost, totusi, recomandate de un dermatolog. Oricat le-as recomanda, tot sfatul unui dermatolog este mai potrivit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...