joi, 17 martie 2016

Review: Pudra Maybelline New York, Affinitone

Mai ramanem putin in zona produselor pentru ten gras, ca sa vorbim despre pudra Maybelline New York, Affinitone. De fapt, eu vorbesc. Voi cititi :)

A fost printre primele pudre pe care le-am cumparat cu banii mei, dupa ce am determinat ce tip de ten am. A fost foarte scumpa la vremea respectiva, pentru o adolesccenta care avea doar 42 de lei alocatia. Daca nu ma insel, a fost vreo 38 de lei.

Am cumparat-o din nou, de curand, din Carrefour, cu 33 de lei. Afacere curata, avand in vedere ca nu am fost atat de limitata financiar, de data asta.

Speram sa fie la fel de buna si miraculoasa si de aceasta data, cum a fost si prima oara. A fost. Am folosit-o pana am ajuns la tabla, pana nu mai era niciun fir de produs. 

Rezista extrem de bine pe fata, are o acoperire destul de mare si sebuumul nu trece de ea. Singurul lucru la care trebuie sa fii atenta este sa nu te "gletuiesti" cu ea, pentru ca, aplicata in exces, poate sa aiba un aspect usor fainos. Am aflat asta pe calea cea grea...


Ca puncte negative...sincera sa fiu, nu prea are. Desi, cu piata de cosmetice atat de saturata de produse, mi se pare putin scumpa. Nu ma intelegeti gresit, stiu ca daca vrei calitate, scoti mai mult din buzunar, doar ca am impresia ca nu este chiar accesibila tuturor (desi ar trebui).

Ce m-a convins sa o pastrez: acopera foarte bine cearcanele si cosurile-monstru, aspectul final este foarte placut si rezista foarte bine (mai ales apliccata peste un fond de ten, versus aplicata peste un BB cream)

Voi cumpara din nou? Sincer... da. Dar nu acum. Vreau sa incerc si alte pudre, ca sa imi fac o idee cam ce produse sunt super-ok in functie de posibilitatile fiecaruia. 

Per total, ca produs drugstore, recomand cu caldura cam toata gama Affinitone.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...