marți, 15 martie 2016

Review: Rimmel London BB 9 in 1 Cream Matte

Wow. Asta da nume lung.

Am cumparat acest BB online, de pe un site de cosmetice. Ca si pret, a fost ieftin (15 lei), dar am stat cu inima cat un purice, gandindu-ma ca poate nu mi se potriveste nuanta (din nou).

Din punct de vedere al acoperirii, este mai aproape de un fond de ten decat alte BB-uri pe care le-am avut (de exemplu cel de la Nivea), lucru care m-a bucurat foarte tare.

Promite sa matifieze tenul si in acelasi timp sa il hidrateze si sa ii ascunda imperfectiunile. Spune 95% adevarul. Am constatat ca, desi este mai mat decat alte BB-uri, tot am tendinta sa ma dau cu pudra dupa ce il aplic, pentru ca aspectul final sa fie cu adevarat mat.


Pe parcursul zilei rezista destul de bine, nu se intinde pe bluze/camasi/tricouri dar, spre dupa-amiaza, un mic touch-up este binevenit: poate am eu tenul foarte gras, iar sebuumul invinge, sau poate pur si simplu BB-ul se mai duce pe parcursul zilei, dar cert este ca spre ora 5-6 se vede un luciu usor in zona nasului si a fruntii.

Acestea fiind spuse, eu sunt foarte multumita de el, mai ales ca pana sa apuce fata mea sa "lumineze" de sebuum din nou, eu deja am ajuns acasa si ma pregatesc sa ma demachiez. Este absolut perfect pentru o zi casual, in care doar ma aranjez cat sa nu ma intrebe lumea daca sunt bolnava (cearcanele si paloarea sunt de vina), eventual o zi de facultate sau de mers in parc.

Ce m-a convins sa il pastrez: e ieftin, mai bun decat ce am intalnit pana acum, nu imi usuca excesiv fata, are o acoperire medie, nuantele sunt adaptabile, se poate aplica in mai multe straturi pentru o acoperire mai mare si un tub m-a tinut aproape 3 luni (folosit aproape zilnic).

Voi cumpara din nou? Clar. De fapt, s-ar putea sa nu mai folosesc alt BB, decat daca imi va intrece asteptarile si va reusi sa se dovedeasca a fi mai bun decat cel de la Rimmel London.

Rimmel London BB 9in1 Matte Cream - Buy online


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...