marți, 5 aprilie 2016

Review: Tratament pentru unghii Eveline S.O.S Brittle and Broken

Ce isi doreste orice fata de la unghiile ei? Sa fie frumoase, sanatoase, lungi, puternice si sa nu se exfolieze.

Si ce se intampla atunci cand Mama Natura te inzestreaza exact cu opusul? Pierzi luni intregi cautand ceva care sa dea roade, pana ajungi la concluzia ca mai bine iti pui unghii false, ca sa te poti bucura de o manichiura frumoasa.

Pai, nu stiu cum sa va spun, dar nu mai e cazul.

Meditatoarea mea din clasa a 12-a mi-a recomandat acest lac de unghii, cand mi s-a exfoliat o unghie pana la ultimul strat, si il folosesc cu sfintenie de mai bine de doi ani. Ii raman recunoscatoare pana in ziua de azi.

Am auzit multe lucruri bune despre produsele celor de la Eveline, dar nu am cumparat nimic de la ei, pana la tratamentul S.O.S Brittle and Broken.

Aplicare: In fiecare dimineata, timp de trei zile, strat peste strat. Fiind tratament, straturile nu se aduna, ca la o oja, dar dau un luciu  subtil unghiei. In a patra zi, sterg cu acetona, si reiau procesul de aplicare timp de inca trei zile.

Durata tratamentului: Eu repet aplicarile cam doua saptamani, trei maxim. Apoi, iau o pauza, timp in care ma bucur de unghiile mele rezistente (unde mai pui ca, daca nu ma insel, mi se pare ca si cresterea este putin accelerata, ceea ce ma incanta foarte tare).

Ca pret, mi se pare mai mult decat acceptabil (13 lei), motiv pentru care nu imi lipseste acest tratament din casa/geanta.

Ce m-a convins sa il pastrez? Face ceea ce promite, este ieftin, se usuca foarte repede, imi hraneste unghiile foarte bine, si mi le-a regenerat in timp record dupa ce au fost distruse de lipiciul folosit la aplicarea unghiilor false (am aflat ca nu toata lumea pateste asa, dar ce pot spune... clar nu ma mai intorc la acrilice).

Voi mai cumpara? Tocmai am facut-o, acum o saptamana, si voi cumpara din nou dupa ce se va termina si sticluta aceasta.

Nu exista cuvinte suficiente pentru a lauda acest tratament, il recomand cu cea mai mare caldura.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...