joi, 31 decembrie 2015

Recapitulare 2015

Eu, personal, ador sa fac listute. As face, daca as putea, listute in care sa notez alte listute.
Asa ca, asta este listuta mea, dupa ce am tras linie la sfarsitul lui 2015, cu ce am avut de invatat din multitudinea de experiente.

1. Niciodata nu te tunde inainte de un eveniment. Mai ales daca nu stii cum tunde tipa sau tipul respectiv. Risti sa ajungi la acel eveniment aratand ca o matura, iar asta iti strica increderea in tine.

2. Un ruj chiar te poate face sa te simti invincibila. Pe bune. Ai vazut vreodata vreo tipa cu un ruj rosu, timida, intr-un colt? Never.

3. Ai o voce. Invata sa o folosesti in avantajul si in folosul tau. Spune ceea ce vrei, pentru ca nimeni nu poate ghici ce iti doresti.

4. Daca nu iti place o carte, nu continua sa o citesti. Nu ai nimic de dovedit nimanui.

5. Spune-i "te iubesc", atunci cand simti nevoia. Intr-adevar, faptele fac mai mult decat vorbele, dar este atat de placut sa auzi acele doua cuvintele... :)

6. 3 cani de cafea este doza ideala pentru o zi productiva.

7. Accepta provocarile. Fa ceva ce te intimideaza. Fa ceva de care ti-e frica.

8. Invata sa razi de tine insati/insuti. Daca tu razi primul de tine, altii nu vor mai fi asa tentati.

9. Ia-ti munca in serios, pentru ca viata nu e numai o petrecere.

10. Ia-ti si talentele in serios, pentru ca viata nu e numai munca.

11. Pariaza pe tine. Daca nu ai tu incredere in tine, cine ar trebui sa aiba?

Am avut multe de invatat in 2015. Astept cuminte, sa vad ce mi se mai pregateste pentru anul urmator (adica in cateva ore, chiar).

Un An Nou fericit va doresc, plin de *inserati voi de ce aveti cel mai mult nevoie si va doriti* !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...