marți, 22 decembrie 2015

How to *adult*

De mici suntem invatati sa apreciem copilaria, experientele copilariei si chiar si scoala. 
Ni se spune ca, atunci cand vom termina scoala ne va "lovi greul" si ca va trebui sa ne descurcam in viata.

Eu, cel putin, ma uitam la parintii mei, atunci cand eram mica, si eram convinsa ca ei stiu cum sa faca orice, se descurca in orice situatie, sunt stapani pe orice situatie si nimic nu ii depaseste.

Ei bine, acum, proaspat "initiata in ale vietii", pot sa spun cu mana pe inima ca sunt surprinsa. 

Trei sferturi din timp habar nu am ce sa fac in anumite situatii, asa ca recurg la Google. Dap. Marele motor de cautare Google imi sorteaza viata.
Nu ai ce manca diseara, desi ai camara plina? Pe Google gasesti retete in functie de ce ingrediente ai la indemana.
Vrei sa iti faci un cocktail si nu stii cum? Google.
Vrei sa faci un curs pentru o specializare, ca sa iti gasesti de munca mai usor? Google.
Vrei sa iti gasesti de munca? Google.
Vine Craciunul si bineinteles ca nu ai idee ce sa cumperi pentru cei dragi? Ai ghicit, Google (sau postarea mea precedenta).

Acelasi principiu se aplica si in cazul facultatii. In primul rand, in clasa a XII-a esti nevoit sa iti alegi un drum in viata. Asta dupa ce, cu o luna in urma, trebuia sa ceri voie sa mergi la toaleta (dar asta e alta discutie). Nu stii ce facultate sa alegi, ce ti se potriveste? Google it. 
Ca sa nu mai spun de cursurile pe care le gasesti online, bibliotecile virtuale disponibile si multe alte materiale si tutoriale online.

Si uite asa "inveti" sa fii un adult. Funny, nu? Eu ma asteptam ca, intr-o buna zi, sa fac *poof!* si sa capat toate cunostintele de care ai nevoie ca sa poti supravietui ca un adult in viata asta cruda si grea :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...