duminică, 18 octombrie 2015

Echilibru

De ce fac dreptul?
De ce ma chinui in fiecare semestru sa imi cumpar manuale costisitoare, pe care stiu ca nu imi voi recupera banii, pentru ca nu am de gand sa le vand altcuiva?
Si daca tot suntem aici, de ce pierd zile si nopti cu ochii printre randurile interminabile cu informatii extrem de importante, pana ajung sa visez proceduri penale sau civile, spete ale contenciosului administrativ si diversele abordari ale conceptului de "crima"?

Pentru ca imi place. Pentru ca de fiecare data cand mai aflu ceva nou, sau cand mai inteleg o bucatica din cartile alea groase si voluminoase de care vorbeam mai sus, ma simt mai implinita, simt ca sunt cu un pas mai aproape de a intelege universul in care vreau sa intru si in care vreau sa profesez pentru restul vietii mele. Iar odata ce voi fi sigura pe toate informatiile corelate cu munca mea de zi cu zi.... nimic nu ma poate opri.
Nu ca acum ar putea sa ma opreasca ceva. Da, este adevarat ca plec dimineata la 7 de acasa si jonglez cu facultatea si munca, astfel incat ajung acasa la 9 si jumatate si da, este adevarat ca am cheltuit jumatate din salariu pe materialele necesare pentru facultate, dar... merita.
La sfarsitul saptamanii ma simt implinita ca am reusit sa imbin utilul cu placutul si am reusit sa supravietuiesc suficient cat sa ma bucur de roadele eforturilor mele.

Si asta inseamna sa ai un echilibru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...