luni, 13 februarie 2017

Review: Crema hidratanta SVR Hydraliane

Stiu, a  trecut o mica eternitate de cand nu am mai facut un review. Adevarul este ca nu prea am mai incercat lucruri noi, fiind fericita ca am gasit produse bune, la care am ramas. Si apoi a venit iarna. Nu ma refer calendaristic, ci la gerul ala crunt, de la care simti cum iti va crapa fata in doua, iremediabil.

Am fost impreuna cu cumnata mea sa ne cumparam creme de fata, adecvate pentru sezon. Singura conditie a fost sa fie creme dermato-cosmetice, nu cosmetice, astfel incat sa trateze si pe termen lung, nu doar de dimineata pana seara.

Am ajuns in farmacie si, cum aveam zero experienta in acest domeniu, am intrebat farmacista ce imi recomanda, in functie de tipul meu de ten. Si am inceput sa ii povestesc cum e tenul meu: gras vara, dar numai in zona T, in rest se usuca si se  cojeste, se irita foarte repede iarna si se inroseste, vara nu se irita, dar se inroseste de la soare, nu ma inteleg deloc cu el, etc.

Mi-a recomandat Crema hidratanta SVR Hydraliane Riche 40 ml). Sincer acum, cand am vazut ca scrie "Riche" pe ea, chiar daca nu stiu franceza, tot m-am gandit ca o sa aiba o textura gen untura, careia ii va lua 3h sa intre in piele. Apoi m-am gandit ca, la ce frig e afara, 3 ore nu suna asa de rau, daca nu imi va mai crapa pielea. Am luat-o.

Pe eticheta cremei scrie ca poate fi folosita si ca primer, inainte de machiaj, asa ca am zis ca am impuscat doi iepuri. Nu numai ca a intrat foarte repede in piele, lucru care m-a socat, sincer, dar chiar poate fi folosita ca primer: nu mi-a mai lucit fata, nu s-a mai dus BB-ul pana dupa-amiaza si nu am mai avut probleme cu iritatiile pe obraji de la frig, sau cu excesul de sebuum. Pe scurt, m-am indragostit iremediabil de ea.

Pentru cei 36 de lei pe care i-am dat la momentul respectiv, crema asta m-a castigat definitiv. Sunt la al doilea tub, si cred ca imi voi face provizii pentru eternitate. Cand se va mai incalzi afara, voi incerca si varianta SVR Hydraliane Legere, sperand ca e la fel de buna.

Daca vreti sa cumparati, o gasiti aici. Va pup si ne vedem la urmatorul review :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...