sâmbătă, 13 iunie 2015

Despre parinti, si pentru fiecare copil

Incep prin a va promite ca asta va fi singurul post "trist", deoarece mi-am propus ca acest blog sa fie mai mult fun decat "deep".

Cred ca fiecare copil/adolescent trebuie sa vada poza asta, si sa o inteleaga, inainte sa isi acuze parintii ca nu le pasa, sau ca nu ii intereseaza.
Am dat intamplator peste ea, si recunosc ca am zabovit putin asupra ei, inainte sa o salvez si sa trec mai departe catre celelalte posturi din newsfeed-ul facebook-ului.

(Text: " my pain means nothing if you are hurt " - durerea mea nu inseamna nimic daca tu esti ranit)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...