marți, 1 septembrie 2015

Oficial, toamna

Neoficial, in schimb, am avut inspiratia sa ies la etajul 5, la mansarda de la munca, iar soarele ardea mai tare ca in august. Funny, nu?
Nu. Nu e funny. In ritmul asta, nici nu vom avea toamna. Va fi doar o trecere extrem de brusca de la vara la iarna. Azi e pra cald chiar si pentru o rochie fara bretele, dar maine...BAM! Scoatem paltonul!
Ok, poate am exagerat putin, dar lasand asta la o parte, ma bucur ca a venit toamna :)

Pot spune cu incredere ca este anotimpul meu preferat, asa ca voi astepta nerabdatoare ca tot ce e in jurul meu sa ajunga la aceeasi culoare la care a ajuns si parul meu in acest weekend: aramiu ^.^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...