marți, 15 septembrie 2015

Random

Am chef sa bat campii. Am chef sa bat campii despre noua crema de branza pe care am descoperit-o de curand si care jur ca poate tine locul unui desert, despre mega mixul de fructe tropicale pe care l-am mancat ieri, de imi aplaudau papilele gustative in semn de respect pentru alegerea facuta si despre minunata cana de cafea pe care am primit-o de la mama mea, care stie ca sunt absolut topita dupa orice are o bufnita pe ea.
Si mai am chef sa bat campii despre cat de mult imi place toamna, si cat de mult ador sa ma plimb printre frunze uscate prin parc (sau pe trotuar, in drum spre munca), cu iubitul meu... ah, toamna... nu e nici prea cald, dar nici frig nu pot sa zic ca e. E numai bine.. :)

Ok, acum pot sa ma opresc din batut campii si campiile, pentru ca trebuie sa ma intorc la munca. See ya ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...