vineri, 22 aprilie 2016

Review: Fond de ten Maybelline New York AffiniMat

Hello, fetelor !

Dupa cum stiti (pentru ca am mentionat de o suta de ori), eu am tenul mixt spre gras. Asta inseamna ca nu pot sa folosesc exxclusiv nici produse pentru ten gras, nici produse pentru ten sensibil (obrajii si pometii mi se usuca si irita foarte repede).

Pana acum, am folosit fondul de ten de la L'Oreal Paris Accord Parfait. Este foarte bun, si il recomand cu caldura, doar ca este o nuanta potrivita pentru perioada in care sunt mai...bronzata.

Asa ca am cumparat un nou fond de ten. Am avut, in trecut, un fond de ten de la  Maybelline New York, Affinitone. Avea o acoperire foarte buna, o gama larga de culori si nu imi irita fata. Singura problema era ca incepeam sa lucesc, inspre dupa-amiaza.

Am cumparat Maybelline New York AffiniMat. M-am gandit ca ar fi perfect pentru tenul meu. Este adevarat, nuanta e perfecta. Si cam atat. Spre deosebire de semi-omonimul sau, Affinitone, AffiniMat nu are o acoperire asa de mare, e mai mult ca un BB decat ca un fond de ten.

Nu neg faptul ca poate fi aplicat in mai multe straturi, dar cu celalalt si cu cel de la L'Oreal nu este nevoie, acoperirea fiind foarte buna inca de la primul strat.

Pe langa asta, am observat ca nu imi prieste foarte tare in portiunile de piele uscata. Acolo, as putea spune chiar ca simt cum ma tine si ma inteapa, putin. Am fost foarte dezamagita.

Ca pret, a fost accesibil. Cam cat un BB (cumparat online, a fost 24 de lei). Daca ma gandesc bine, se aseamana din mai multe puncte de vedere cu un BB, decat cu un fond de ten.

Ce m-a convins sa il pastrez? Adevarul e ca nu am vrut sa arunc banii dati pe el. Asta, si faptul ca am ramas si fara dragul meu BB (cel de la Rimmel London, despre care am vorbit aici). Asta ar fi cam tot, din pacate...

Voi cumpara din nou? Nu. Clar, nu. Voi face un efort si voi cumpara un L'Oreal Paris Accord Parfait intr-o nuanta mai deschisa, pentru ca nu ma lasa la greu si textura e absolut superba - ii voi face un review cat de curand.

Marturisesc ca sunt dezamagita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...