miercuri, 13 aprilie 2016

Review: Ruj Avon Extra Lasting (Fiery Red)

Hello, fetelor :)

Desi am fost reprezentant Avon o buna bucata de timp, produsele lor sunt departe de ceva high-end. Bineinteles, exista si exceptii, dar de-aia li se spune exceptii.

Am incercat toate gamele, toate produsele, in toate combinatiile. Am ajuns la gama Extra Lasting: rimel, fond de ten, eyeliner si ruj.

Azi o sa povestesc despre rujul lor, in nuanta Fiery Red.

Desi am fost sceptica, am zis sa orice fata are nevoie de un ruj rosu in portfard. Pentru ca trebuie. Asa ca l-am luat pe cel mai rosu dintre cele rosii.

In brosura, promitea sa reziste multe multe ore pe buze, ca e rezistent la transfer, ca nu usuca buzele si alte unicornisme de genul.

Cand a ajuns, am fost socata: pigmentul este cu adevarat puternic, si aluneca foaaarte usor pe buze. Acum, problema e urmatoarea: rezista? Da. Rezista mult mai mult decat un ruj obisnuit, dar totusi nu cat un Lip Stain mat. Dar pentru cerintele mele si pentru banii pe care i-am dat la momentul respectiv (vreo 12 lei), este perfect.

Mi-era oarecum teama ca imi va usca buzele, iar cum eu si-asa am buzele crapate si uscate in general, dar nu a fost cazul: desi culoarea nu se ducea, buzele mele erau mereu moi si nicidecum uscate. Asta mi-a placut foarte mult.

Cu rezistenta la transfer... ce pot sa spun.. nu prea rezista daca iti stampilezi iubitul pe obraz. Dar chiar daca se mai ia la transfer, buzele raman in continuare rujate si sexy. Dap, sexy, pentru ca nuanta Fiery Red chiar este o nuanta pasionala.

Ce m-a convins sa il pastrez? Se aplica usor, se corecteaza la fel de usor, ramane mult timp pe buze, culoarea e foarte intensa si nu imi usuca deloc buzele. Plus ca, daca aplic pudra translucenta peste (peste un servetel, normal), devine mat si foarte classy.

Voi mai cumpara? Deja detin patru: Fiery red, Vintage Pink (pentru zile casual), Sunkissed Ginger (nude-ul perfect.) si Totally Twig (bun pentru toamna). In geanta le port doar pe primele doua :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sampon uscat Kallos Go Go

E o nebunie cu samponul uscat. Parca a explodat piata, fiecare brand vine cu varianta proprie de sampon uscat iar eu, cumparatorul de rand, ...